De tisiana de Pierut
Soi tornada inquoi da Thimolei, ah! ce bele dhornadhe che ei passè lasù. Ei bù l’ocasiòn da parlè coi me doi veces. Iei dhomandè se i sè penseva alc de la question del Narthon e al Bresa e i me à dhit così: Daere al boteghin de Iolanda alara un peron che i ciamava “al peron de la thopa” e chest al segneva al confin fra le doe contrathe. Dhute le sciase che le staseva soura chi de Fusar, Belali, al cortìf de Fabris, passando in tal cortif del asilo vece, al casar e Truta, chiste sciase comprese, iara del Bresa, sot, chi de Narthon.
Quan che i dieva in tala diesa, i post iara spartis così : a destra davant i vuomes de Narthon, daere dusch i canais con le monige e pì inaere le femene del Bresa. A sinistra, davant i vuomes del Bresa e daere le femene de Narthon. Nì podheva mei mesedhese. Abegn vedhe alè sciamò un tìn così agn al dì de incuoi.
Agn in tal parlè alare dele deferenthe.
Dhò par Narthon i diseva così:
1) sedhonin
2) cuartele
3) dhupesa
4) bicer
5) misì
6) balacia
Su par Bresa invethe:
1) guciarìn
2) intimele
3) giacheta
4) gòt
5) caltheth
6) tosela ec…ecc. (Savòn de un nostre paesan che de segur ain sà de pì).
Agn in tal comportese alara deferenthe. Le puldete de Narthòn, le ara pì de diesa. invethe chile del Bresa, come mi oma, la domenigia daspuò mesdì la dieva a balè in tala ” sala da ballo” (un garage) vidha Peta, e così la domenigia daspuò, al preve a la castigava no dasendoi la comunion. Chela volta in tal piciol de Thimolei alara doe Orchestre, “L’ALPINA” e ” L’AZZURRA”.
Quan che i se ciapava in giro, i se diseva : << Chi de Narthon ià al diaul in tal bothon, chi del Bresa al diaul in ta la barghesa. Sani e grathie a dhusc, Tisiana de Pierut.